2012. november 20., kedd

Tag No. 1.


Ezt a taget a Fckyeah pretty nails blogon találtam, gondoltam kitöltöm én is. Látható, hogy még igencsak kispályásnak számítok :)


1. Hány darab körömlakk van a gyűjteményedben?
Most megszámoltam. Pontosan 60 darab lakkom van. A barátom szerint pedig túl sok. :D Megmutattam neki, hogy ez még teljesen kispályás.

2. Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
Essence, Miss Sporty és Moyra.

3. Melyik szín van többségben?
Fekete, lila, nude és glitteres.

4. Van olyan szín/finis ami még nincs a készletedben?
Most szeretnék beszerezni valami szép nagyon halvány kéket a jeges alkotásokhoz, plusz a Miss Sporty Go goth finishe izgatja a fantáziámat.

5. Melyik az a körömlakk, amit a legjobban szeretsz?
Van egy őrégi Paloma márkájú sötét holos lakkom, amit imádok, de lassan el fog fogyni :( 

6. Van olyan körömlakkod amiről ha meglátod az jut eszedbe, hogy "ezt miért nem dobtam még ki"?
Van egy Lovely lakkom, amit ajándékba kaptam még régebben. Az üvegcsében nagyon jó színe van, de egyébként minden tulajdonsága borzalmas.

7. Hogy állsz a Franken lakkokkal? Csináltál már saját körömlakkot?
Még sosem csináltam és annyira nem is vonz az ötlet. Nem hiszem, hogy lenne olyan szín, amit még nem lehet megszerezni. Ha egyszer találok ilyet, akkor azt kikutyulom. 

8. Ha saját lakkot készítesz/készítenél a véletlenre bíznád, vagy megpróbálnál egy olyan árnyalatot kikeverni amire már régóta fáj a fogad?
Valószínűleg az utóbbi.
9. Kedvenc alaplakk?
Essence Better Than Gel Nails Base sealer

10. Kedvenc fedőlakk?
Essence Better Than Gel Nails Top Sealer

11. Melyik a legdögösebb lakkod?
Talán a Miss Sporty 304-es különleges dögös pirosa. De szerintem a legtöbb lakkom dögös. :)

12. Nyomdázott vagy kézzel festett minták?
Nyomdázás. Minden azzal kezdődött. De szeretnék ügyesedni a szabadkézi festegetésben is.

13. Strasszkövek vagy csillámok?
Leginkább egyik sem. Valahogy nem szoktam ilyesmit rendszeresen használni. De egyébként meg az, amit az ötlet megkíván.

14. Mi a kedvenc kéz/körömápoló terméked?
Essence Studio Nails extra moisturising nail balm, és az Avon glicerines kéz- és körömápoló krémje. Ebből van vagy tíz itthon, a lakás minden pontján, az összes táskámban és a barátomnál is. E nélkül nem tudnék élni.

15. "Meztelennek" érzed a kezeid ha nincsenek kifestve a körmeid?
Nem igazán. De nem nagyon szokott olyan előfordulni, hogy semmi ne legyen rajtuk. Ha más nem is, akkor egy körömerősítő lakk mindig van rajta.

16. Melyik a kedvenc díszítőd/eszközöd/technikád?
Nyomda, pontozó, a vizes matricák, és ecsetek. Na meg a cellux. :D

17. Amit még nem próbáltál, de a közeljövőben szeretnéd:
Mostanában láttam a folpackos technikát (saran wrap) a youtubeon, valamint a newspaper technikát is 

18. Milyen körmös terméket vásároltál legutoljára?

Az OPI Skyfall mini szettet rendeltem meg. Remélem hamarosan ide ér.

19. Volt már olyan, hogy megfogadtad, hogy nem veszel egy darabig körömlakkot? Sikerült betartani?
Igen. Elvileg most is ilyen időszakban vagyok. De azt hiszem, hogy el fogok csábulni, mert a Müllerben akció van. Egyébként azt fogadtam meg, hogy az év végéig nem veszek több lakkot és nem rendelek Evil-Bayről.

20. Hogy neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatodat? Hobby, függőség, pillanatnyi szeszély, szenvedély, szerelem?
Ez nekem abszolút hobby. Jó kikapcsolódás, kellemes időtöltés. De súlyosbodik. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése