2012. október 5., péntek

Evil-bay termékei és egy újabb manikűr

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én mindig elcsábulok az E-bay nagyon olcsó, és itthon kevésbé hozzáférhető termékei iránt. Főként sminkkellékeket, bizsukat és persze körmös dolgokat szoktam venni. Nem történt ez másként most sem, szóval csodáljátok meg az én kis gyöngyeimet és glittereimet. Aranyos kis palackokban vannak, az egyik csomag tizenkét üvegcséből áll és csodás színű mikrogyöngyöket tartalmaz. Annyira örültem, mikor megláttam a színeket élőben, mert van köztük jó pár karácsonyi hangulatú is. Rögtön beindította a fantáziámat. :) A másikban összesen húsz üvegcse van, tele változatos csodákkal. Ebben is van három üvegnyi mikrogyöngy és egy csomó színű és alakú glitter, a hagyományostól a szálasig, van hexagon alakú kisebb és nagyobb is, szívecskék és csillagocskák. Már alig várom, hogy kipróbáljam őket.

A manikűr, amit ezúttal hoztam Nektek, igazi csajos, csillogós. Szülinapi bulira megyek holnap este, úgyhogy ehhez készítettem most el ezt a körömnyomdás manikűrt. Lépésről lépésre: alaplakk az Essence better than gel nails base coatja, majd egy Paloma nevű fekete holografikus, csillogó lakk, Essence ezüst nyomdázós lakkal, szintén Essence állatmintás image plateről mentek rá a minták és végül Better than gel nails top coat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése