2012. október 18., csütörtök

Cheeky Summer Collection

Kedves Mindenki!

Csodás dolog történt ma velem. Reggel csöngetett a postás és meghozta az új körömnyomda lemezeimet. Már annyira vártam, és úgy örültem, hogy végre az enyémek. A Cheeky nevű márka Summer collection lemezkéit rendeltem meg az Amazonról kb. egy hónapja és most végre itt vannak. 
Azért ezt választottam, mert még mindig jó árban vannak a Konad lemezekhez képest, viszont a vélemények között szinte mindenki jót mondott róla.
Ezek a minták találhatók a lemezeken:


Hát nem szuper? Nagyon sok nyárhoz kapcsolódó lemez van, de ezeken kívül egy csomót egész évben remekül lehet használni. Már kipróbáltam egy párat, csak úgy össze-vissza, és nagyon jól sikerült nyomdázni velük. Holnap teszek is fel képeket az első ezzel készült manikűrről. Addig is szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése