2013. január 11., péntek

Előtört a romantika :)

Sziasztok!

Tegnap beváltottam az egyik bloggal kapcsolatos újévi fogadalmamat, nevezetesen azt, hogy idén a lehető legtöbb új technikát próbálom ki. Az első az újságpapíros technika lett. Elmondom a menetét, hogy Ti is megcsinálhassátok otthon:


  • szokásos módon alaplakk
  • két/három réteg (fedéstől függően) egy szép világos lakkal
  • vágjunk ki kis fecniket az újságpapírból (a szöveg mindegy, úgyis fordítva lesz)
  • ezeket egyesével áztassuk alkoholba (lehet kapni a patikában tiszta alkoholt, de használhatunk vodkát vagy más színtelen tömény alkohol tartalmú italt, de én például alkoholos arclemosót használtam)
  • a beáztatott fecnit nyomjuk a teljesen megszáradt lakkra egy vattakorong vagy pamacs segítségével
  • várjunk egy-két percet
  • vegyük le a papírt és gyönyörködjünk a szokatlan manikűrünkben :)
  • gyors mozdulatokkal vigyünk fel fedőlakkot
Hát ilyen egyszerű. A fedőlakkal vigyázni kell, mert ugyanúgy elmaszatolhatja a mintát, mint nyomdázáskor. Dolgozzunk bő adag fedőlakkal és egy rész felett lehetőleg csak egyszer menjünk át az ecsettel.

Én még megdobtam pár levélkével, amelyeket a Cheeky XL paletta egyik mintája segítségével nyomtam rá. Valamiért a Rómeó és Júlia jut róla eszembe. :) A lakk amit használta a Lovely Retro Collection kékes színe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése