2012. december 30., vasárnap

Szilveszteri manikűr

Sziasztok!

Szerencsére kezdek gyógyulni, úgyhogy ígéretemhez híven megalkottam az első szilveszterre szánt manikűrömet. Holnap még jelentkezem egyel. :) A mostanit a pezsgő cikázó buborékai ihlették. Lovely lakkot használtam alapnak, aminek sajnos nem tudom a nevét (vagy nincs is neki). Egy natúr alapon aranyosan csillogó lakk, ami remekül idézi a pezsgő színét. Csak egy rétegben használtam, mert két rétegben már inkább krémes színe van. Ezután egy jó nagy adag XXXL shine fedőlakkot tettem a gyűrűsujjamra és ebbe kerültek az átlátszó mikrogyöngyök. Pontozó segítségével szedtem fel őket, úgy hogy a végét belemártottam egy kis fedőlakkba. Az eredmény szerintem nagyon elegáns és visszafogott lett, de egyben ünnepélyes is. Jól el tudom képzelni egy kis fekete ruhához.





Kellemes készülődést mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése